Presentation Dog Logg

Professionell dog walker i Malmö

Jag heter Mathilde och är nybliven Dog walker i Malmö. Jag är ansluten till företaget Dog Walking Service som är Sveriges ledande företag inom dog walking. Detta är bloggen där jag skriver min doglogg. Som en loggbok där jag dokumenterar varenda promenad hundarna och jag och hundarna varit ute på. Allt för att mattar och hussar ska kunna följa med i sin hunds liv även då de inte själva är närvarande. Jag ska även försöka fota och filma då och då också och smycka bloggen med detta.

Fram till sommaren då jag tar studenten och blir en färdig djurvårdare så kommer jag bara att ta några enstaka hundar om dagen, och inte alla dagar i veckan. Dessa hundar kommer att få varsin egen kategori här på bloggen.

Ring min mobil 0701185296 eller maila mig på [email protected] om du är intresserad av min hjälp

Läs mer på www.dogwalking.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0