12/4-10

Idag kom jag klockan 12 och hittade Winston i trädgården pipandes och hoppandes på två ben för att hälsa. Bilen stod på uppfarten så jag ringde på. Husse öppnade och jag fick veta att barnen hade halsfluss. Otroligt nog. De har inte tur när det gäller sjukdom. Eller så kommer de att vara ruskligt friska resten av sina liv.

Jag knallade iväg med Winston den vanliga vägen, längs med kyrkogården mot ingången. Men precis vid ingången så höll några på att beskära ett stort träd. Så istället gick vi runt i området lite. För första gången. Fick se lite gator jag inte sett innan. Och alla dessa vårtecken. Idag var det så himla vackert väder. Jag såg en humla, en massa nyckelpigor, tusenskönor, smp lila och små vita blommor, motocyklar, folk som grävde i sina trädgårdar. Även hemma hos Winston fixade man i trädgården, men det verkade vara större projekt på gång. Glömde dock fråga vad det var för något.

På en gräsmatta gjorde jag lite kontaktövningar med Winston, sådan som jag lärt mig på kurser. Överallt hittade jag också olika saker som Winston fick hoppa upp och sätta sig på. Han är inte jätte entusiastisk, går hällre och nosar, men lydig är han.

Imorgon fyller jag år och har fått reda på att jag kommer att bli väckt tidigt, så nu är det bäst att jag går ut och kvällskissar Abbey och sen går och lägger oss. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0