Winston 23/8-10

Glömde att uppdatera i måndags. Jag kom strax efter 12. Jag såg, och hörde, att winston var ute i trädgården och hoppade och pep för att hälsa. Jag stod och kämpade med låset som inte ville släppa greppet om nyckeln. Då var plötsligt Winston vid mina fötter. Han hade tagit sig förbi stängslet den luringen.

Vi gick en runda runt området. Vid en liten grusplan hittade Winston en pinne som vi lekte lite med och Winston fick visa upp lite trix för godisarna vi hade fått med. Det var en varmt och soligt och vi gick och njöt av denna fina augusti dag. Vissa klagar på att sommaren är slut, men det är den väl inte rikigt än.

I tjugo minuter var vi ute (det blev lite mer) jag har kortat ner promenaderna till 20 minuter, om man inte väljer 40 minutersvarianten, för att hinna med mer. Den andra dog walkern, ansluten till samma företag som jag, har 20 minuter, och nu kör jag på det med.

Jag tog lite foton på Winston på grusplanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0