Winston 30/8-10

Jag kom dit strax efter 12, på min egen cykel igen eftersom pappsen åter satt på kedjan som lossnade en annan gång jag var på väg till Winston. När jag kom fram var Winston ute i trädgården med de två små pojkarna och mormor, om jag inte minns fel nu. Hon överlämnade Winston till mig och vi gick ut. Vi gick en sväng runt omkring bland husen. Det var härligt väder. Winston var glad idag och sprang fram och tillbaka, luktade, kissade, rullade sig. Han bajsade dock inte denna dag. Morfar (om det var det mannen som tog emot Winston var) sa att kanske han fått för lite mat i morse. Hehe.

Ja så mycket mer hände inte, men det är väl skönt det... Vi gjorde lite kontakt övningar som vanligt. Får komma på några nya nu när alla gamla går som smort. Ingen utmaning längre. När jag sedan var på väg hem, vad hände om inte det att kedjan hoppade av? Fast jag var rätt nära hemmajorden när det skedde som tur var.

Ja jag glömde ju skiva igår, igen. Idag var jag på min första sånglektion. Och jag har gått varit nervös för det sedan jag fick tiden förra veckan. Så huvudet har varit rätt upptaget av föreställningar om de 50 minuter jag skulle sitta i ett rum med en sångpedagog. Men det var bara underbart, de 90 minuterna som det istället blev.

Jaja, hur som hälst. Imorgon ska jag iväg och träffa Winston igen, och kanske någon familjemedlem, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0