Butsi v.48

Datum: 29/11 - 3/12
Veckan har gått bra. Några dagar blev jag försenad i typ 15-25 min mycket beroende på att det tar evigheter att cykla i all snö på en cykel med handbromsar som inte fungerar. Vi har promenerat på stigen vad Macdonalds denna veckan med. Det är så mysigt att gå där det bara är snö. De två senaste dagarna har Butsi fått klara sig utan sin boll. I onsdags släppte han den i snön för en otroligt spännande lukt så att jag fick ha den i fickan. Sedan glömde jag den i min ficka. Jag får komma ihåg att ta med den på måndag! Men det var vilda protester när vi skulle gå ut ur lägenheten utan bollen som han trodde fanns på hatthyllan som vanligt. Han ville inte lämna den och skällde hjärtskärande skall och försökte klänga sig fast i golvet utan särskild framgång. Jag fick fösa ut honom framför mig. Nu, utan bollen på promenaderna så rullar han sig flera gånger i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0