Dålig uppdatering

Hejsan!
Nu har det blivit så att jag inte uppdaterat alls på några veckor. Det beror på att jag känner att det blir samma text varje gång och det känns bara tjatigt att skriva. Jag hade ju bara kunnat skriva någon rad, med det känns på något sätt olönt och det blir bara att jag hoppar över det istället. Det är mycket nu med min kommande Hawaii-resa och det mesta av min energi som är kvar efter den dagliga "hundrundan" går åt till att förbereda, praktiskt men inte minst mentalt.
Jag har fått en ny hund att rasta under tiden jag inte skrivit, Viggo.
Allt har gått fint hittills med rastningen av honom.
Jag hoppas att det inte är något ni saknar fruktansvärt mycket, min loggföring. :P
Jag får se när jag börjar skriva igen. Kanske efter nyår.
Vänligen Mathilde

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

kul jobb du har, kan nog titta in här någon fler gång/Britt-Inger

2011-05-14 @ 17:55:37
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0