Zita 16/2-10

Idag var jag och Zita ute och utforskade nya promenadområden. Det var i varje fall nya för mig. Vi gick av direkt till vänster och sen till höger... äh jag minns inte men vi hittade allfall det ett större grönområde som jag gillade mycket mer än Beijers park. Det var inte bara en stor gräsmatta med en gångväg runt. Det såg mer vildvuxet ut och så var det träd, eller om man kan kalla det för träd. Typ snårigt. Överallt hängde kläder på grenar, och andra spår av människan hindrade en från att känna att man hittat en mer människorlös plats. Det kan man ju glömma. Men det var i alla fall skönt att gå där.

När vi gått runt området så märkte jag att det låg precis på andra sidan gatan ifrån Beijerspark så vi gick den vägen hem. Då är det alltså dit jag alltid spanat när jag gått förbi denna gatan då vi gått i parken. Där vill jag gå mer. Zita pinnade på. Hon gick helst av allt i den djupa snön. Jag hade låst kopplet då och då så att vi kunde gå på. Då går hon verkligen super fint brevid en. En halvtimme passerade under tiden vi var på väg tillbaka så jag sa adjö direkt till Zita då vi kom tillbaka till lägenheten.

Ses imorgon Z!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0