Nytt betalningsalternativ: Klippkort


Hej på er!

Från och med nästa månad
, alltså i mars, kommer man att kunna köpa så kallade klippkort om man hellre skulle vilja det.

Istället för som det är nu, att man betalar för att ha en avsatt tid på mitt schema, så betalar man per utförd rastning. Observera att man då ev. kan få avslag ifrån en rastning om jag mot förmodan inte skulle hinna en dag.  Alltså om jag redan blivit fullbokad då man beställer en rastning. Man har med andra ord inte förtur längre som är fallet vid månadsabonnemang.

Fördel med klippkort:
Man riskerar inte att betala för uteblivna rastningar

Nackdel med klippkort:
Man har inte en egen avsatt tid (ex. mån-ons kl. 14) utan man får säga till i god tid vilka dagar man behöver hjälp med, och skulle jag då vara fullbokad en av dessa dagar så uteblir ens beställning.

Än så länge gäller månadsavgift dock = Klippkort - start Mars månad

Ifall man står fast vid månadsbonnemang: Samtliga abonnenter får rabatt på eventuella enstaka rastningar. Med andra ord, skulle man behöva hjälp en ytterligare dag som inte ingår i abonnemanget så får man 30 % rabatt vid beställnign av enstaka rastning som ursprungligen ligger på 150 kr / halvtimme. Meddela i god tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0