Zita 10/2-10

Som jag skrev för Winston så har jag lite brottom nu med två prov framför mig i veckan, så det blir lite korta inlägg. Nu har jag hittat det en väg som jag tror är kortast mäjliga från Winston till Zita. Den tog 12 min idag, ställde tidtagaren på mobilen för att veta exakt. Zita skällde inte när jag kom i trappan idag. Vi gick ut direkt ut. Det blev en kvarts promenad och en kvarts gos. Vi satt på golvet i vardagsrummet och jag kliade Zita. Hon tycker om när man tar i lite, det ska inte vara något meskli, rejält ska det vara. Så fort jag tog bort handen tittade hon på mig, och så kröp hon upp och la sig som en boll i mitt knä. Hon är smart, vovvan. Nu blev det ännu svårare att slita mig. Men jag gick efter 35 minuter, så blev det rättvist för Winston och Zita idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0