Zita 23/2-10

Idag gick vi ut direkt jag kom. Vi gick en runda i snön i Beijers park. Solen kom fram emellanåt och lyste upp mer än vad jag minns var möjligt. Det blev så ljust så att det inte fick plats mer ljus i atmosfären, så det var tvunget att pressas in i kropparna på oss. I alla fall jag kände mig ljusare inombords.

På vägen till parken träffade vi förresten Papillonkillen Viggo som vi träffade på någon av våra första promenader tillsammans. Zita verkade känna igen honom, hon sprang i alla fall glatt fram för att hälsa. Men Viggo var inte så bra i magen och skulle hem och tvätta sig i rumpan. Så Zita fick hålla sig undan bakdelen.

Jag gick direkt igen då vi kom. Vi hade redan varit ute en halvtimme och jag och Abbey hade en lekträff med ett par hundkompisar. Imrogon kan vi ta en kortare runda så får vi tid att leka och umgås inne en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0