Zita 9/2-10

Igår kunde jag av någon anledning först inte komma in på bloggen. När jag väl kom in på bloggen kunde jag av någon anlednign inte skriva inlägg. Så det blev inget sådant igår. Men Jag var ute med Zita som även fick en helkroppsmassage på 20 minuter. Hon tyckte faktiskt att vet var skönt. Satt och blundade och hjäspade och höll nära på att somna. När jag först tog tassarna trodde hon att jag skulle klippa klorna och ville inte att jag höll i den. Men jag när långsamt visade vad jag skulle göra så tyckte hon även tassmassagen var härlig.

Efter massagen gick vi en kortare runda. De brukar alltid behöva tömma det ena och det andra efter en massage då det ju sätter igång all cirkulation i kroppen. Jag masserade även lymfkörtlarna vid benen och halsen vilket ökar utsöndringen av lymfa. Jag hinner inte skriva mer om gårdagen, hoppar över till dagens promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0