Zita 19/1-10

Zita kom ut ifrån köket när jag kom innanför dörren idag. Och i munnen hade hon tigern som vi lekte lite med innan vi gick ut. Det är inget särskilt att berätta idag egentligen. Vi gick inte hela vägen till parken utan gick, eller ja åtminstone en av oss gick, runt i den lilla parken eller vad man ska kalla det på vägen till den stora parken. Där ringde jag Gunilla, min lärare i pälsvård, för att höra om Zita var välkommen på torsdag och det var hon. Så på torsdag ska Zita till frisören. Måste maila matte nu också innan jag går och sussar för att meddela detta. Har precis masserat Abbeys öron och limmat om dem, och så borstat hennes tänder vilket hon är helt tokig i. Nåja...

Jag hinner inte skriva så mycket idag. Ska lägga mig innan elva, vilket jag upptäckte att klockan precis slog om till, så jag kommer upp i tid för att plugga. Imorgon är det både Winston och Zita att gå ut och gå med. Får lägga upp de där bilderna imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0