Sommaren



Semester

På torsdag åker jag till Norge och är där tills mitten av augusti. Jag kommer att vara tillgänglig på min mobil under hela sommaren så om du är intresserad av mina tjänster hör bara av dig. Du kan även maila men jag kommer inte att ha möjlighet att kolla den så ofta. 

Tidigast i mitten av augusti drar alla nya abonnemang igång (efter den kostnadsfria träffen som vi bokar in då du ringer (mailar)). Mer information om tjänsterna finns på hemsidan Dogwalking service och längst ner i menyn där finns även prislistan som jag i stort sett följer.


Ersättare!

En vän till mig, Karin Eriksson, finns behjälpling under hela sommaren om du behöver någon som rastar din hund om dagarna. Det är inte genom något företag utan helt privat då hon bestämt sig för att ha detta som sitt "sommarjobb" i sommar. Du kan nå henne på 0700469591.



Ha en underbar sommar!
Kram Mathilde Agborg
Dog walker i Malmö


Mobil: 0701185296
Mail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0