Winston 10/3-10

Tjollahopp! En helt vanlig runda idag. Lugnt och skönt inne på kyrkogården utan konstigheter. Idag delade jag alla godisar, tog dem i näven och slängde ut dem på en gräsmatta. Sen fick Winston dammsuga. Han bajsade två gånger varav den sista på en brant backe samtidigt som han vandrade neråt. Han vill tydligen att jag ska avancera ytterligare på bajsplockarfronten. Vi var ute ganska exakt en halvtimme idag och väl hemma fick han de sista godisarna som var över. När han öppnade munnen för att ta den första godisen rann det ut en sträng med saliv ur munnen. Matte var inte hemma idag, vad jag vet, så jag antar att viruset gett med sig mer eller mindre. Det var ju skönt. Om det nu är så vill säga... "Ses på måndag Wheenstone!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0