Zita 12/3-10

Jag var ju ute med Zita på fredangen, den 12:e var det va? Men det har inte blivit av att jag skrivit. Jag minns att jag gick en runda runt i området. Vi stötte på Viggo som precis hade vairt hon frisören och klippt sig. Zita var lite osäker som vanligt men mest för Viggos matte. Viggo går rätt bra. Vi träffade också på en bekant till mig som tydligen bor på samma gata som Zita. Detta var på hemvägen. När vi var hemma torkade vi av ben och mage för det var rätt smutsigt där. Sen dök hon kvickt in i citronhalsbandet när jag höll fram det.

Nu är det inte länge till jag ska till Zita igen. Lite innan 12 cyklar jag iväg till Winston och efter det bär det av vidare mot Zitisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0