Zita 19/3-10

Jag hade redan igår ont i halsen men hoppades att det skulle lägga sig. Min lillasyster har och är fortfarande sjuk men hon har tappat sin röst mer eller mindre. Några ord får hon fram emellan mimningarna. Jag har bara värsta kliet i halsen, är torr och känner mig hes fast jag inte låter särskilt hes. Skulle på hundutställning med en kompis idag men fick avstå. Tradigt! Men det var inte så farligt igår, var ju ute med lillan och hoppas verkligen att det inte blivit värre till måndag då det är både herr Winston och fröken Zita.

Men hur som hälst. Vi var ute en halvtimme och gick en liten sväng i Beijers park. Inga pengar låg framme så jag kanske får dem på måndag då. Eller så är de insatta, har inte kollat mitt konto på evigheter. Borde ha mera koll på sådant kanske?

Ja mer än så var det väl inte. Ses på måndag Zita lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0