Zita 24/3-10

Igår var Zita stod Zita redan vid dörren när jag öppnade. Det var en trevlig och glad syn. Vi gick en omväg till Beijers park, igenom där, och sen tillbaka den vanliga vägen. Zita fick lukta en del, och så gick vi raskt en del. Hon hade stort sjå med att hitta en lämplig bajsplats. Hon gick omkring i vad som kändes som evigheter. Men hon hade också en stor leverans att lämna av. Jag har aldrig sett henne bajsa så mycket. När vi var hemma igen var jag tvungen att låna lite toapapper på toaletten till min egen nos. Det var lite kris. Sen knäppte jag fast citronhalsbandet. Nu ska jag ägna de kommande dagarna åt att bli frisk. På måndag syns vi igen Zita och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0