Zita 3/3-10

Solen sken för fullt denna vackra vårdag. Vi gick en runda i området på den solbelysta asfalten. Jag fotograferade våra skuggor med min mobiltelefon. De var så framträdande. Men jag har inte lagt upp dem på datorn än. Men jag får lägga upp dem någon dag.

Jag minns inte att det var något särskilt. Bara en underbar promenad. Efter promenaden satt vi och kelade lite. Ett sms från matte talade om att jag gjort rätt i att låsa dörren den där dagen då den stod öppen. Tur. Men jag svarade aldrig på smset, kom jag på lite så här i efterhand, så detta fick väl bli som ett svar istället, även om jag riktar mig åt den "utomstående, allvetande läsaren" =P. 

Zita och jag ses på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0