Försenade uppdateringar

Hejsan!
Min dator är paj (sönder, går inte att starta). Jag sätter mig vid mina föräldrars så fort den är ledig. Det hör inte till vanligheten att den är det då min mamma skriver sin tenta, vilket hon gör all tid hon har då hon inte är på jobbet. Och nu har jag lagt den mesta dator-tiden åt att göra en hemsida till verksamheten.
Jag skriver bara en rad om veckorna som gått för jag minns inga detaljer. Skriver bara för att ha det dokumenterat här vilka dagar jag varit ute med hundarna. Det är bra att kunna se tillbaka och ha en överblick.
Snart kommer jag presentera hemsidan. Där har alla hundar jag går ut med också en liten presentation. =)
Nu ska jag gå ut med Zelda som jag börjar rasta denna veckan. Sedan bär det av till Siv och Scoody, Espen och sedan tillbaka till Zelda som ska rastas två gånger om dagen. Butsi är inte hemma idag så det blir ingen promenad med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0