Mimmi V.42

Datum: 20/10
Mimmi kom inifrån sovrummet när jag kom. Hon hälsade mig varmt välkommen på det vanliga Mimmisättet med att klättra upp till ens ansikte och överösa en med pussar. Vi gick ut i det fantastiska vädret (det var strålande sol samtidigt som det regnade ett lätt regn - jätte fint). Vi gick bort till de gamla koloniområdet och jag fick till min glädje se en airedale valp (min egen hund Abbey är av den rasen, och det var inte längesen hon var så liten). Det var en så fin valp. Mimmi var lite småintresserad. De fick hälsa men valpen fick snart syn på ett par nya hundar och sprang dit. Mimmi var inte så sugen på att leka med denna valp.
Det slutade snart regna. På vägen hem bajsade Mimmi, hon hon bajsade länge, lite här och lite där, så jag fick gå med påsen och leta. Sen kom vi hem och Mimmi fick ett hundkex och gick och la sig på mattan när jag gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0