Siv & Scoody 4/10-10

Direkt efter feldenkraisen jag var på på morgonen bar det av till Siv och Scoody som var de enda hundarna att rasta idag. Jag kom dit vid halv elva. De välkomnade mig på vanligt sätt. Vi gick strax därefter ut. Siv bajsade rätt snabbt och hon la en mjuk hög som var lite knepig att ta upp. Snart satte hon sig igen, och igen och igen. Fyra gånger, men de sista två gångerna kom det bara några droppar. Så hon var inte jätte bra i magen. Scoody bajsade inte alls. Vi gick den vanliga rundan, skönt väder, fast det blåste en massa. Som tur var blåste ingen av dem i väg. Ja, och så kom vi hem igen och gosade lite. Sen sa jag "hejdå vovvarna vi ses imorgon" och så gick jag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0