Uppdatering av dogloggen

Hejsan! Nu är jag "tillbaka" efter fastan jag plågat mig själv med den senaste veckan. Jag kände att jag behövde en rejäl utrensning, men gud vad svag jag varit! Jag är ledsen, men har bara inte orkat uppdatera här de sista dagarna. Jag funderar faktiskt på att börja uppdatera per vecka istället per dag. Så att jag skriver lite om veckans samtliga promenader i slutet av veckan istället. Det blir inte så detaljerat visserligen, men som det är nu så blir det lite tufft att skriva vartenda dag. Inte för att det är en stor sak, men det blir som ett måste. Och måsten är som ett käpp i hjulet i mitt system. Så, kanske snart att jag börjar på det sättet istället. Skriver något lite om de promenaderna jag missat nu bara lite kort.

Idag ska jag ut med Siv och Scoody och Winston. Espen är på Jylland idag vilket jag tycker passar rätt bra då jag fortfarande är rätt svag efter utrensningen (dock fräschare!).

Hej så länge kära doglogg-läsare! Nu ska jag svara på lite mail...


Min lilla Abbey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0