Espen 10/9-10

Idag stod Espen vid dörren när jag kom. Jag satte på sele och kollade runt i efter bajspåse eftersom det inte fanns någont på kopplet. Hittade ingen. Vi gick ett varv runt lugna gatan och sen lite i parken precis utanför huset. Det regnade lite. Espen bajsade en hög som jag var tvungne att låta ligga. Käns alltid dumt när man glömt eller inte har påse och måste låta det ligga. Som tur var det inga människor omring som såg.

När vi kom in igen var Espen lite våt så jag torkade av tassar, ben och under mage. Espen blev lite sur och rynkade varnande näsan. Han kanske inte gillade att en nästan på främlig tog i hans ben. Men jag fick torka i alla fall, och handduken blev alldeles brun. Sen fick han lite klapp och kli och sen knallade jag ut till min cykel och cyklade hem igen. Det var bara Espen att rasta denna dag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Esbens matte har häst i samma stall som jag. Tala om sammanträffande. =)

2010-09-10 @ 15:06:49
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0