Espen 13/9-10

Jag kom närmare halv tolv igår (glömde uppdatera). Vi gick ner på den där grusvägen som jag inte vet vad heter och svängde sedan av så att vi gick runt ett kvarter som låg där (det är bra att jag har så bra koll på vad gator och områden heter i staden jag bott i hela mitt liv). jag hade tagit några gottisar och kunde nu göra lite enkla inkallningar bara för kontaktens skull. När vi var nära hemmet igen gjode jag några kontaktövningar då jag höll godisen i handen och väntade ut Espen tills han tittade på mig och gav honom då godisen. Det gick bättre efter några gånger.

Det är många som kastar glada blickar på Espen. Tror att många tycker att han ser cool ut. Det tycker alla fall jag, där han glatt springer fram längs trottoaren på sina korta ben med sina stora öron och sin läckra teckning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0