Espen 20/9-10

Var hos Espen ca 11.20. Han välkomnade mig innaför dörren som vanligt. Satte på honom selet och såg att det var ett nytt koppel med en smart "bajspåsehållare", mycket praktiskt. Glömde dumt nog att ta med godis ut. Vi gick rundan som blivit "den vanliga rundan". Han bajsade och ja, kissade. På gården när vi skulle gå in träffade vi en söt liten labbeflicka som bar sitt koppel i munnen. Matten verkade känna Espen och hundarna var glada att träffas. Espen tyckte nog att hon var väldigt söt, han såg mycket stolt ut.


Tassarna var lite blöta när vi kom in så jag torkade av dem. Jag undrar varför han blir så irriterad av att jag gör det. Han markerar med tänderna att han inte gillar det. Men men, idag sa jag till på skarpen och sedan belöning och beröm, så blir det bra. Så gjorde vi några kontaktövningar där på hallgolvet också. Ses imorgon Espen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0