Espen 30/9-10

Idag var Espen jätte glad när jag kom. När jag satte mig ner hoppade han rakt upp och gav mig flera pussar. Jag var ju senare än vanligt. Han kanske trodde att jag inte skulle komma och att han skulle behöva vänta ända tills husse och matte kom hem. Men det behövdes inte, jag kom strax efter kl 13. I senaste laget. Men jag hade visst stängt av larmet i sömnen på morgonen och somnat om. Skulle lämna min hanhund hos en kompis innan "jobbet" eftersom tiken här hemma löper, men det fick jag ju glömma. Fick lämna honom efter Espens promenad istället.

Espen var super glad på promenaden också. Sprang så fort de små benen bar. Jag hade dock full uppsikt efter hundar och människor så att han inte överrumplades av något konfliktbart. Han bajsade en gång också. Och kontaktövningarna gick super fint =)

Sen fick han lite klapp och gos i hallen när vi kommit hem. Han var så kelen så. La sig på rygg och ville få magen kliad. Nu ses vi på måndag nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0