Espen 8/9-10

Jag kom strax innan halv tolv för att gå ut den första promenaden med Espen. Han låg och sov någonstans precis som husse eller matte sagt att han förmodligen skulle. Jag fick ropa på honom, han blev nog rätt förvånad över att se mig. Men han såg mest bara glad ut och hälsade glatt. Jag tog pappren på hyllan, läste igen snabbt och la de i väskan. Sen gick vi ut. Det var härligt att gå ut med Espen för man fick en så fin kontakt med honom redan från början. Han tittar en i ögonen när man säger hans namn och kommer glatt när man kallar. Vi gick en runda runt några kvarter. Det är lugnt i lugnet, jätte skönt. Sen gick vi hem igen, efter 20 minuter, och jag tog lite foton på Espen med min lilla kamera så att jag kan presentera honom här på bloggen. Han bajsade föresten inte något.

Han är bara för skön på alla sätt denna hunden. Så go och så fin. Han får många blickar också när han är ute. Han är verkligen speciell. Och rasen är väl heller inte så vanlig här i stan.

På kvällen igår kunde jag inte logga in på internet av någon anledning så jag fick skriva idag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0