Mimmi 22/9-10

Som jag skrivit i föregående inlägg så somnade jag ifrån allt igår och hann inte skriva i dogloggen. Jag kände mig så hängig och jag somnade i samma stund jag la mig i sängen. Men jag var hos Mimmi, kanske 12.20. Hon mötte mig vid dörren denna gången och hon välkomnade mig med pussar. Jag lånade lite vatten i kranen för det kändes som en öken i halsen. Sen gick vi ut med rikting mot parken. På vägen dit mötte vi en kvinna med tre små chihuahuor. Vi började prata, eller hon började fråga ut mig om dogwalkingen så vi gick ett varv tillsammasn i parken och pratade medan Mimmi sprang som en galning omkring och lekte med hennes hundar som var lösa. Jag vågar inte släppa de hundar jag är dogwalker till, man vet aldrig vad som kan hända. Men de lekte så fint ändå. Mimmis tunga hängde och slängde efter ett tag. Det var roligt att hon fick en så rolig promenad igår. Hon hann bajsa en gång också. Och bågra inkallningar han jag med under promenaden för kontaktens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0