Siv & Scoody 13/9-10

Jag glömde att uppdatera för gårdagens promenad. Jag kom rätt tidigt för jag hade varit på feldenkrais alldeles i närheten. Ungefär vid 10.45 var jag där. Vi gick ut och stötte på en irländskterrier. Siv blev alldeles uppspelt. Och precis som min Abbey pep hon lite skärrat samtidigt som hon var jätte glad. Lite kluvet sådär...

Vi gick en liten sväng i mellanhedsparken (heter den väl?). Det kom en massa ungdomar springande i full fart, verkade vara någon slagt uppvärmning/träning. Siv och Scoody blev rädda när dem for förbi flämtandes som en flock skenande kor.

Bara Siv bajsade. Och juste, vi hade ju godis med. Det var verkligen en fördel för kommunikationen. Scoody var inte störtsugen men tog emot bitarna ändå. Siv var störtsugen och satte sig så fint hon kunde när jag bad henne.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0