Siv & Scoody 14/9-10

Idag var jag där strax innan 11 något. Vi gick ut direkt och gick en liten sväng i mellanhedsparken (som jag fortfarande tror att parken heter). Där bajsade Siv. Scoody bajsade när vi gått över gatan igen och var på gräsmattan nära huset. Vi träffade inga andra vovvar idag. Siv var uppmärksam på mig då jag hade gottepåsen i fickan vilket hon var fullt medveten om. Inte det minsta bitandes i kopplet längre. Knappt något dragandes alls.

Väl hemma igen så satt vi och gosade lite. Det gjorde vi igår också så klart (innan promenaden) men det glömde jag skriva. Med de var lite blöta under magen eftersom det regnat en del men då jag inte hittade någon handduk så kunde jag inte torka av dem. Men det var ju inte så farligt smutsiga. Hade bara gått i gräs och på asfalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0