Siv & Scoody 23/9-10

Igår när jag kom hem från Siv & Scoody så trilskades mitt internet igen och fortsatte med det hela kvällen. Får kanske kolla upp det där.

Jaja... var ute med dem runt 11.30-12.00 har jag för mig, minns inte riktigt när. Vi gick ut i solskenet och gick först lite på gräsmattan utanför huset. Siv bajsade. Inga bajspåsar låg framme då jag kom men jag chansade att det låg i översta lådan och hade rätt. Folk brukar ha dem i översta lådan ifall de har en byrå i hallen har jag lagt märke till. Tog två stycken. Men så klart just denna dagen så bajsade Siv två gånger. Så jag gick med den sista påsen öppen med bajs i hela promenaden i fall Scoody skulle bajsa också, men det gjorde hon inte. Ja, sen gick vi hem och gosade lite i hallen. Då upptäckte jag att en liten fästing klättrade på Scoodys huvud, så jag spolade ner den i vasken i köket. Sedan begav jag mig strax hemmåt igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0