Siv & Scoody 28/9-10

Kom idag strax efter 11.30 (har lagt märke att jag alltid kommer "strax efter" ditt eller datt). Hur som hälst, hittade lappen från matte. Vi gick ut på gräsmattan, men jag vågade inte ha dem lösa, så jag hade öglorna på kopplen som halsband. Det gick jätte bra, så länge vi bara gick på gräsmattan så klart. Vi satt lite i sandlådan och gjorde lite sitt och sånt. Scoody verkade älska sand, hon rullade sig flera gånger. Sen ville Siv leka, hon fick nästan fart på Scoody, men bara nästan. Hon var allafall lite piggare sedan, Scoody. När vi gick upp var hon livliare än jag någonsin och var sugen på godis. Ja, det var allt för idag. Jo, förresten, ingen av dem bajsade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0