Siv & Scoody 9/9-10

Jag kom dit ca 11.45. Först gosade vi en stund i hallen. Sen gick vi ut. Vi gick samma runda som förra gången. Siv bajsade inte men Scoddy satt jätte länge och bajsade sen gled hon på rumpan några gånger. Jag underar om hon kanske hade behövt tömma analsäckarna?

När vi var nästan hemma igen började Siv försöka bita i kopplet den rackarn. Hon påminner om Abbey, min Airedale. Så superglad och full av bus och energi. Jag glömde kameran idag med men tog några foton med mobilen.

När vi var hemma igen i hallen så tog jag kuvertet med lönen i som låg på hyllan och stoppade i väskan. Sedan bar jag min av hemmåt för att rasta mina egna vovvar.

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Mina små hjärtan. =)

Ska du ha 50 kr till eller? Jag hade glömt.

2010-09-09 @ 18:40:24
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: Mathilde Agborg

Jag provar att svara här, hoppas du ser det. 40 kr till skulle det vara.

2010-09-10 @ 13:17:57
URL: http://globalthought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0