Winston 27/9-10

Idag kom jag lite senare till Winston. Husse var hemma och överräckte koppel med mera. Det var en lugnt och mysig promenad. Träden har börjat bli höstfärgade på riktigt nu. Winston var jätte duktigt i kontaktövningarna. Nu tittar han upp direkt på mig efter att ha tagit godisbiten från marken och följer mig med bibehållen kontakt för att få en till. Ibörjan gick han ju och luktade på marken i evigheter efter mer och brydde sig inte alls om att kolla efter fler hos mig. Han bajsade en liten hög. Eller hög och hög. Det hinner det ju inte bli eftersom han går samtidigt. Och sedan träffade vi en liten tossig jack russel flicka som var helt överväldigad av iver att få hälsa på Winston. Hennes förra ägare hade tydligen aldrig låtit henne träffa andra hundar. Så det var väl mycket stress där inne i den lilla kroppen. Ja, sen gick vi hem igen. Husse var vad jag förmodar i källaren så jag släppte in Winston och begav mig hemmåt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0